Marynarskie dodatki są trendy! Motywy marynarskie nie są zarezerwowane wyłącznie dla marynarzy, bo już od kilku sezonów zyskują na popularności w modzie codziennej i nie tylko. Dla tych, którzy kochają morze i żeglowanie, a
Informacja prasowa,Warszawa, 11.04.2014r.CALZEDONIA SUMMER SHOW 2014Na początku kwietnia w Weronie odbył się CalzedoniaSummerShow 2014. Pokazowi towarzyszył niezwykły laserowy spektakl tworzący kalejdoskop morskich pejzaży.
Data publikacji: 2015-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs dla stylistów w salonie Woolrich w Galerii MokotówKategoria: Moda, LIFESTYLEWoolrich Warszawa organizuje w jedynym w Polsce monobrandowym salonie marki, pr
Data publikacji: 2020-08-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JAKIE BUTY WYBRAĆ NA WESELE BY PRZETAŃCZYĆ W NICH CAŁĄ NOC?Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon weselny w tym roku rozpoczął się z małym opóźnieniem, jednak te
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury
Data publikacji: 2019-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RETRO TECH, czyli powrót lat 80. w kolekcji The North FaceKategoria: Moda, LIFESTYLEThe North Face prezentuje nową kolekcję kapsułową Retro Tech zainspirowaną
Materiały prasowe, 09.08.2016 r.OCHNIK daily – twoja barwna codzienność!Gdy sezon letnich wyprzedaży w pełni, a jesienne kolekcje pozostają wciąż owiane tajemnicą, OCHNIK przedstawia nową linię torebek i portfeli ze sk�
Umiłowanie natury – moda w kolorach ziemiTrendy modowe zmieniają się jak w kalejdoskopie. Czasami odpowiadają na panującą sytuację, innym razem nadają wydarzeniom rytm. Jak zatem zbudować ponadczasową garderobę? Odpowied
Data publikacji: 2017-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koszula – nieśmiertelny wyznacznik elegancji?Kategoria: Moda, LIFESTYLEEkskluzywny Menel o męskim stylu.Choć bycie eleganckim oznacza zdecydowanie więcej ni�
Warszawa, dn. 28 lutego 2019 r.Mercure Fashion oraz Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru – inspirujące partnerstwo i nowa odsłona unikatowego konceptu hotelowej marki MercureOdbywające się od 2016 roku