Data publikacji: 2020-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najwolniejsze targi polskich projektantów w wersji plenerowej!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami nadchodzi kolejna edycja targów Jestem Slow, która zwiast
Fokus na kolor: żółto–szare stylizacje Ciepłe miesiące to doskonały moment, aby wpuścić trochę świeżości i słońca do naszej szafy. Chętnie korzystamy z tego przywileju, a na ulicach pojawia się coraz więcej barwnych
Data publikacji: 2018-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: H&M nowym najemcą w Pasażach TescoKategoria: Moda, LIFESTYLE.W ostatnim kwartale 2017 roku do najemców Pasaży Tesco dołączyła jedna z największych fir
Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida Poznań poszerzyła ofertę modową dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka Taranko dołączyła do grona najemców Avenidy Poznań.Do jakości po
Data publikacji: 2018-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chłód nam nie straszny: dziecięce kurtki do zadań specjalnychKategoria: Moda, LIFESTYLEJesień i zima to czas, w którym troska o dobre samopoczucie dzieci jest
VELVET DREAMS– stylowe nowości od New LookW tym sezonie styl retro podbił światowe wybiegi, a wraz z nim do łask powrócił welur. Ta szlachetna tkanina, kusząc swoją zmysłowością, królowała w kolekcjach takich proj
Data publikacji: 2019-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prezentacja kolekcji Joseph RibkoffKategoria: Moda, LIFESTYLEW dniu dzisiejszym miała miejsce premiera najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji kanadyjskiej marki Jose
Data publikacji: 2019-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Columbia prezentuje kurtki inspirowane filmem Gwiezdne WojnyKategoria: Moda, LIFESTYLESpecjalna edycja kurtek Challenger nawiązuje zarówno do jasnej jak i ciemnej
Data publikacji: 2014-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznesowe torby marki SOCHA już w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLEMamy wspaniałą wiadomość! Biznesowe torby marki SOCHA są już dostępne na polskim rynku. Pre
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz