Data publikacji: 2018-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Owocowo, wygodnie i… odważnie – modowe trendy na wiosnęKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy lansowane przez wielkie domy mody i topowych projektantów nie każdemu
WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Data publikacji: 2016-03-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielkanoc za mniej niż 500 zł, czyli świąteczne wydatki internautówKategoria: Moda, LIFESTYLEWielkanoc, choć mniej kosztowna niż Święta Bożego Narodzenia,
Data publikacji: 2018-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perły – symbol ponadczasowej elegancji. Jak je nosić?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPokochały je ikony stylu – Coco Chanel, Audrey Hepburn czy Marilyn Monr
Data publikacji: 2017-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska moda w świecie e-commerceKategoria: Moda, LIFESTYLEWiele debiutujących na rynku marek modowych decyduje się na sprzedaż online. Wygoda związana z zakupam
Data publikacji: 2019-01-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzięki studentce z Krakowa samodzielnie zaprojektujesz swoje ubraniaKategoria: Moda, LIFESTYLEStudentka Krakowskich Szkół Artystycznych oraz Akademii Sztuk Piękn
Data publikacji: 2014-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stypendium dla uczniów białostockiej „odzieżówki”Kategoria: Moda, LIFESTYLEJednym ze skutecznych sposobów na zmniejszanie bezrobocia jest ścisła współpr
Data publikacji: 2014-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkursy dla kreatywnych pańKategoria: Moda, LIFESTYLESuknia ślubna z kolekcji 2015 marki Moonlight lub bon o wartości 5000 złotych na zakup ślubnej kreacji Mon
Data publikacji: 2019-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czasem słońce, czasem deszcz.Kategoria: Moda, LIFESTYLECzy tego chcemy, czy nie, tegoroczne lato skończyło się na dobre. I choć jesień ma wiele uroku, to potr
Data publikacji: 2018-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary wpływają na to, jak widzą nas w pracy! To badania, nie stereotypyKategoria: Moda, LIFESTYLENasze oprawki mówią pracodawcy i współpracownikom więcej n