Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �
Data publikacji: 2020-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 pomysły na stylizacje, kiedy skończy się #homeofficeKategoria: Moda, LIFESTYLE3 pomysły na stylizacje, kiedy skończy się #homeofficePandemia spowodowała,
Data publikacji: 2017-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami to wzorowa firmaKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym zn
Data publikacji: 2016-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak przełamać nudę w butach ślubnych?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKlasyczne wzory obuwia ślubnego coraz częściej ustępują jednak miejsca butom zgodnym z najnow
Data publikacji: 2016-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja ROY jesień-zima 2016/2017Kategoria: Moda, LIFESTYLEOdcienie granatu, czerwonego wina i melanżowe szarości – to kolorystyczne propozycje marki ROY dla n
Data publikacji: 2015-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty w stylu dandy z nutką glamourKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancja, klasa, błysk – to trzy słowa charakteryzujące styl glamour, jeden z najmodniejszych
Wiosna ? start!Kolekcja Skechers SS15Kojarzycie kultową amerykańską markę Skechers? Tej charakterystycznej stylistyki rodem z lat 90. nie da się zapomnieć! Marka w nowym sezonie nie odcina się od tych korzeni, prezentując pe�
Data publikacji: 2016-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PONADCZASOWE KONTRASTY – KOLEKCJA BLACK&WHITE W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLECzerń z bielą to najbardziej harmonijne i klasyczne połączenie kolorystyczn
Data publikacji: 2016-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SPRAW PREZENT BLISKIEJ OSOBIE – MODA DAMSKA I MĘSKA W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLENiezależnie od stylu i preferencji, eleganckie elementy garderoby to „must
Data publikacji: 2016-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Factory kocha miejski stylKategoria: Moda, LIFESTYLEJesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factor