Data publikacji: 2016-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co ma Szydło do broszki?Kategoria: Moda, LIFESTYLEBroszki stały się niewątpliwie znakiem rozpoznawczym Beaty Szydło. Dzięki temu elementowi biżuterii premier
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maxi sukienka na lato w trzech wersjachKategoria: Moda, LIFESTYLEMaxi sukienka na lato w trzech wersjachOd botanicznych wzorów rozsianych po mlecznym materiale, p
Data publikacji: 2020-07-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niezbędne akcesorium czy stylowa ozdoba – jak Polacy patrzą na okulary?Kategoria: Moda, LIFESTYLEIle kosztują okulary korekcyjne? Czym kierujemy się podczas wy
Data publikacji: 2014-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Suknia ślubna Rozalii MancewiczKategoria: Moda, LIFESTYLEMiss Polonia 2010 w piątek (26.09) w swojej parafii pod Białymstokiem powiedziała sakramentalne „tak�
Informacja prasowa, październik 2014HAKA – czyli biznesowa linia Pierre Cardin 2014/15Formalne biznesowe spotkania wymagają odpowiedniego ubioru. HAKA ? linia garniturów i kurtek na sezon jesień-zima 2014/15 – to pr
Zimowym krokiem w obuwiu NessiKalendarzowa zima już się zaczęła, zatem to ostatni moment na przeszukanie szafy i wyciągnięcie z niej ciepłych czapek, rękawiczek, szalików i płaszczy. Wzorując się stylem znanych światowych
Data publikacji: 2018-05-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Festiwalowy look 2018: azteckie motywy, kwiaty we włosach i okulary lustrzankiKategoria: Moda, LIFESTYLEFestiwalowy look 2018: azteckie motywy, kwiaty we włosach i
Data publikacji: 2018-08-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda festiwalowaKategoria: Moda, LIFESTYLESezon festiwalowy w pełni. Jak komponować stylizacje jeśli jedziesz na Kraków Live Festival albo Tauron Nowa Muzyka? Iz
Data publikacji: 2016-04-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Batiste kreatorem fryzur Fashion Week Poland 2016Kategoria: Moda, LIFESTYLEBatiste, popularna marka suchych szamponów, została w tym roku kreatorem fryzur po
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że