Data publikacji: 2019-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Saucony Grid Web 2000 – wyrazisty styl w sejsmicznym wydaniuKategoria: Moda, LIFESTYLENowe oblicze kolekcji Saucony Originals rozpoczęło się wraz z reaktywacją
Data publikacji: 2017-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Seize the day!– kampania LANCERTO jesień-zima 2017/2018Kategoria: Moda, LIFESTYLESpotkanie mężczyzn, których łączy przyjaźń i wspólne zamiłowanie do rado
W tym sezonie wraca do łask klasyka, a razem z nią płaszcze. Wybór jest bardzo szeroki, od długich sięgających kostek o intensywnych kolorach, po bardziej uniwersalne rozwiązania do łydek i w stonowanych szarościach. Jak zate
Data publikacji: 2019-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10. urodziny Salonu Moliera 2 l WarszawaKategoria: Moda, LIFESTYLEWczoraj najbardziej luksusowy i uwielbiany przez gwiazdy Salon w Warszawie – Moliera 2 świętowa
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignKategoria: Moda, LIFESTYLEDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu t
Data publikacji: 2020-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najnowsza kolekcja FILA w GO SportKategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie sportowy styl będzie na topie, a do stworzenia stylizacji w jego klimacie mogą posłuży�
Data publikacji: 2017-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Converse w 1but.plKategoria: Moda, LIFESTYLEGwiazda, która kocha trampki bardziej niż szpilkiKristen Stewart to chyba jedna z największych fanek trampek marki�
Bądź kolorowa, wyraź siebieWiosenna moda damska w LidluWiosenne zakupy jeszcze nigdy nie były tak przyjemne, niedrogie i kolorowe!Długo wyczekiwana wiosna nareszcie nadeszła, a wraz z nią czas na zmianę garderoby.Od poniedz
Trend Plemienny Grunge– River Island SS14Plemienny grunge jest połączeniem rocka i świeżego, naturalnego looku, idealnym na letnie festiwale. Mocny, zadziorny styl, oparty na wyrazistych printach, kontrastowych połączenia
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n