Data publikacji: 2016-07-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sześć wyprzedażowych tricków, które warto znaćKategoria: Moda, LIFESTYLEPraktycznie we wszystkich sklepach trwają już sezonowe wyprzedaże, a u wielu z nas u
Data publikacji: 2019-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WIRTUALNA PRZYMIERZALNIA UŁATWIA ZAKUPYKategoria: Moda, LIFESTYLESzybko, łatwo i wygodnie – wirtualne zakupy zyskują coraz większą popularność zastępując
Data publikacji: 2019-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NAJNOWSZE TRENDY NA JESIEŃ 2019 – AKCESORIA Z PIÓRAMI PROSTO Z WŁOCHKategoria: Moda, LIFESTYLENa nadchodzący tegoroczny jesienny sezon projektanci jak zawsze p
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2016-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy taki second hand w Polsce otwarty w BiałymstokuKategoria: Moda, LIFESTYLEUbrania i dodatki najlepszych światowych marek i projektantów w cenach, do ja
Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka zimowa wyprzedaż w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEZima trwa, a wraz z nią sezonowe wyprzedaże. To już przedostatni dzwonek, by ubrania, buty i akceso
Data publikacji: 2016-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesna kobieta według Nessi / kolekcja „Flowers Power”Kategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Nessi obecna jest na rynku już prawie 10 lat. Przez ostatnią dekadę
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Höglu już wiosna!Kategoria: Moda, LIFESTYLECo wyróżnia markę Högl? Jakość, wygoda, a nawet zapach skóry, który uzależnia swoje klientki. Co wyróżn
Data publikacji: 2019-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary ze straganu szkodą naszym oczomKategoria: Moda, LIFESTYLEKosztują od kilkunastu do kilkudziesięciu zł, łudząco przypominają najbardziej znane i topowe
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat