Data publikacji: 2019-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WIRTUALNA PRZYMIERZALNIA UŁATWIA ZAKUPYKategoria: Moda, LIFESTYLESzybko, łatwo i wygodnie – wirtualne zakupy zyskują coraz większą popularność zastępując
Data publikacji: 2016-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PONAD 50 WZORÓW ELEGANCKICH TOREBEK – WITTCHEN PONOWNIE W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEJesienna kolekcja torebek marki Wittchen w sklepach Lidl to już trad
Romantycznie z PRIMAMODA!Wiosna to idealny moment, aby uzupełnić swoją garderobę o najmodniejsze trendy sezonu! Najwięksi kreatorzy tacy jak Chloe czy Fendi stawiają na romantyczne kolory! PRIMAMODA również jak światowi proje
Data publikacji: 2016-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Torelle – strój nie tylko dla mamyKategoria: Moda, LIFESTYLEPiękna odzież dla kobiet nie tylko w ciążyIdealnie skrojone, bardzo kobiece, dopasowane do każd
Data publikacji: 2018-08-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolorowo i wygodnie latem – postaw na boho!Kategoria: Moda, LIFESTYLELatem zależy nam na tym, aby ubrania były wygodne, przewiewne i żebyśmy czuli się w nich
Disco Diva– metaliczne dodatki od marki New LookMarka New Look przedstawia linię dodatków inspirowanych metalicznym motywem, który w tym sezonie zawładnął wyobraźnią projektantów. Lśniące lustrzanym blaskiem akcesori
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2016-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA NIKE RUNNING JUNGLE PACKKategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja Nike Running Jungle Pack z serca dżungli.W sercu dżungli, tętniącej życiem, iskrzącej si�
Szczecin 9 września 2015Klasyka w najlepszym gatunku, czyli jesień-zima 2015/2016 u Sylwii MajdanŚwiatowe wybiegi już od kilku sezonów zapowiadają powrót kultowych fasonów z lat 60. i 70. XX w. Sylwia Majdan elegancki, nieco
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n