Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignKategoria: Moda, LIFESTYLEDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu t
Data publikacji: 2018-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perły – symbol ponadczasowej elegancji. Jak je nosić?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPokochały je ikony stylu – Coco Chanel, Audrey Hepburn czy Marilyn Monr
Informacja prasowa,Warszawa, 25.03.2013DNA minimalizmu – modna inwestycja w kolory podstawoweMinimalizm to coraz popularniejszy nurt w modzie. Stał się synonimem luzu i prostoty.To jeden z niewielu trendów, który pasuje d
Data publikacji: 2019-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowy tata, czyli co jest na topie w modzie męskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEModa zmienia się tak szybko, że czasami trudno za nią nadążyć. Z okazji zbliża
POWRÓT DO SAN FRANCISCOKOLEKCJA LEVI?S? NA SEZON WIOSNA-LATO 2015Na to kim jesteś, wpływa to skąd pochodzisz, Twoja przeszłość, teraźniejszość i marzenia. Naszą inspiracją na sezon wiosna-lato 2015 jest San Francisco, pon
Data publikacji: 2018-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowy bukiet ślubny? Chryzantemy są trendy!Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć większość uroczystości ślubnych odbywa się wiosną i latem, część par decyduje
Data publikacji: 2018-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przygotujcie się na listopadową odsłonę Mokotowskich Spotkań!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 15 listopada w Placu Unii odbędą się, jak co miesiąc, Mokotowski
Warszawa, 13 marca 2017INFORMACJA PRASOWACZY WIRTUALNE PRZYMIERZALNIE ZREWOLUCJONIZUJĄ BRANŻĘ ODZIEŻOWĄ? Wirtualne przymierzalnie to jeden z najbardziej przełomowych elementów wyposażenia sklepów odzieżowych ostatnich lat.
Sztyblety Nessi ? jesienne inspiracjeJesienne trendy na najbliższy sezon są już nam dobrze znane. Wszelkie mieszanki kobiecych i męskich elementów garderoby będą zachowane w monochromatycznych barwach, przełamywanych odcieniam
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury