Data publikacji: 2016-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIAT SZALONYCH MOŻLIWOŚCI Z TK MAXXKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE
Data publikacji: 2016-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsze stylizacje 2015 roku! Gala „Przyłapani na modzie 2015”Kategoria: Moda, LIFESTYLE„Mają nie tylko niezwykły styl, ale również osobowość” – t
Krótkie spodenki na lato – na luzie i z klasąPrzy letniej garderobie sprawdza się zasada: im mniej, tym lepiej. Odkrywamy nogi, ramiona, inwestujemy w przewiewne materiały i wygodne fasony. Dlatego krótkie spodenki towarzyszą
Informacja prasowaŁódź, 22 listopada 2018Czy mokre majtki mogą stanowić klucz do sukcesu biznesowego? Okazuje się, że tak! Potwierdza to Kanadyjczyk Trent Kitsch – były baseballista – który podczas wyprawy wędkarskiej
Data publikacji: 2013-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spektakularna suknia Carlo Rossi z tysięcy płatków różKategoria: Moda, LIFESTYLESuknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków czerwonych róż okazała się najbar
Data publikacji: 2018-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KATOWICE FASHION WEEK CITY EDITION W GALERII KATOWICKIEJKategoria: Moda, LIFESTYLEW Rzymie starożytność miesza się ze współczesnością, Paryż określa się m
Data publikacji: 2017-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MILEY CYRUS MÓWI "YES TO ALL" RAZEM Z CONVERSEKategoria: Moda, LIFESTYLEConverse i Miley Cyrus celebrują różnorodność, równość i brak wykluczenia.
KONTAKT: Anna Opończewska Szymon MachnikowskiRICK GRIFFIN I JEGO KULTOWE ILUSTRACJE W KOLEKCJI LEVI’S? JESIEŃ/ZIMA 2014 W swojej nowej kolekcji jesień/zima 2014 marka Levi’s? wykorzystała prace kultowego arty
Data publikacji: 2016-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Halina Zawadzka i Jerzy Antkowiak w jury konkursuKategoria: Moda, LIFESTYLEHexeline rozpoczęła wiosnę od cyklu spotkań z wielbicielami marki. Inauguracja wiosenn
KOLEKCJA LEVI’S? ?MADE IN JAPAN?NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014Kolekcja Levi’s? ?Made in Japan?, znana i dostępna dotychczas tylko w „Kraju Kwitnącej Wiśni? w tym sezonie trafi do salonów marki na całym świecie.