Data publikacji: 2015-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Twój własny styl w biznesieKategoria: Moda, LIFESTYLEStyl ubioru podlega ocenom, zwłaszcza w wymagającym środowisku biznesowym.Dróg prowadzących do sukcesu
INSPIRACJE PALM SPRINGS ORAZ KALIFORNIJSKIM STYLEM LAT 60? WE WZORACH DAMSKIEJ KOLEKCJI LEVI?S? SS14.Levi?s? nawiązuje w swojej nowej kolekcji do dawnego stylu Palm Springs. Wibrujące kolorami, żywe geometryczne grafiki i pikselowe
Data publikacji: 2018-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety kochają złotoKategoria: Moda, LIFESTYLEOd wieków złoto kojarzone było z wyczuciem smaku, szykiem i bogactwem. Ten drogocenny kruszec upodobały sobie ko
Data publikacji: 2017-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wejdź do świata SZALONYCH MOŻLIWOŚCI z nową kampanią marki TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLE“Dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx?” Na to pytanie znajdzi
Informacja prasowaWarszawa, 13 listopada 2014Mocny trend ? moro w kolekcji SOLDSOLD ? najnowsza marka Michała Szulca stawia na niebanalne printy i unikalne w formie ubrania. Nowością jest wykorzystanie w kolekcji niecodziennych p
Jesień w stylu rockowego glamuW tym czasie liczą się tylko buty. Do nich dobieramy kreację, bo szykowne botki lub kozaki zmienią nawet zwykły casualowy strój w wyjątkową stylizację. Projektanci obuwia twierdzą, że buty s�
Data publikacji: 2016-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niekończąca się przygoda z TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEDo TK Maxx dotarła właśnie nowa dostawa znanych marek, bogata w produkty stworzone by aktywnie spę
Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz bliżej Święta! Port Łódź rozbłysnął tysiącami światełekKategoria: Moda, LIFESTYLEMnóstwo kolorowych lampek, pluszowe bałwanki, renifery i pingwin
Data publikacji: 2017-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: POWRÓT SŁONIA: ATMOS AIR MAX 1 X JORDAN III PACKKategoria: Moda, LIFESTYLENIKE PREZENTUJE: ATMOS AIR MAX 1 X JORDAN III PACKNike Air Max 1, w swoim pierwotnym za
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem