See You in StockholmSztokholm ? złożone z czternastu wysp miasto, kojarzone przede wszystkim z surowością, chłodem oraz muzeami od kilku lat inspiruje projektantów mody. Aby przybliżyć klimat tego miejsca, już od poniedziałk
Czas na białe szaleństwoSezon ferii zimowych można uznać za rozpoczęty. Czas spakować walizkę i ruszyć na spotkanie przygody. Przed wyjazdem na zimowy wypoczynek warto skompletować wygodne i ciepłe ubrania, w których nie zm
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spodnie w roli głównej. Jak zbudować na nich stylizację?Kategoria: Moda, LIFESTYLEAby wyglądać kobieco, nie musimy zakładać na siebie zwiewnej sukienki czy d
Data publikacji: 2019-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OTAKA NOWA MARKA FASHIONKategoria: Moda, LIFESTYLEKobiety ceniące jakość, wygodę i styl od niedawna mogą sięgnąć po projekty nowej na polskim rynku, marki mo
Informacja prasowa Warszawa, 29.06.2018 r.5 niezawodnych sposobów na komfortowy sen w upalne noceMimo, że astrologiczne lato dopiero
Data publikacji: 2019-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Franczyzowy butik odzieżowy, czyli biznes idealny dla kobiet!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPraca to jedna z integralnych części naszego życia. Wspólnie z ekspertem
Data publikacji: 2015-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep internetowy Ditta Zimmermann zaprasza na zakupy!Kategoria: Moda, LIFESTYLENa początku grudnia br. ruszył sklep online polskiej marki biżuteryjnej Ditta Zimm
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wakacyjna kolekcja ubrań i dodatków Barbie dostępna w sklepach sieci BiedronkaKategoria: Moda, LIFESTYLEPoznał i pokochał ją cały świat, a z czasem stała si
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n