Data publikacji: 2015-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaż czy jesteś prawdziwym Amantem…!Kategoria: Moda, LIFESTYLEŚwiece, lampka dobrego wina, wykwintna kolacja i przytulne wnętrza – słowem magia chwili
Data publikacji: 2016-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oficjalne otwarcie POP-UP DITTA ZIMMERMANNKategoria: Moda, LIFESTYLEOficjalne otwarcie POP-UP DITTA ZIMMERMANN odbyło się we wtorek, 17 maja w Placu Unii City Shop
Data publikacji: 2017-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowa edycja Targów Off-Fashion Store w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEZimowe wyprzedaże trwają na całego. Nie zabraknie ich również podczas najbliższyc
Informacja prasowaWarszawa, 15 grudnia 2014Loft37 zwycięzcą HUSH Selected!Wieczór, 13 grudnia był świętem polskiej mody. Podczas Hush Warsaw – największych Targów Mody w Polsce wręczono nagrody specjalne – znak
Data publikacji: 2018-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria z kłami mamuta ozdobi PolkiKategoria: Moda, LIFESTYLEWyjątkowa biżuteria z diamentami i kłami prawdziwych mamutów pojawi się w sprzedaży w Polsce.
Data publikacji: 2018-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MyKronoz ZeCirlce² – estetyczny smartwatch z bogatymi możliwościamiKategoria: Moda, LIFESTYLEZeCirlce² od szwajcarskiej firmy MyKronozSmartfony, smartwat
Data publikacji: 2015-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z Warsaw Fashion Street do Złotych Tarasów!Kategoria: Moda, LIFESTYLEDlaczego w okresie przedwojennym uważano, że od pończoch rosną włosy na nogach, jakie by�
Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki.Kategoria: Moda, LIFESTYLEWe wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promen
Data publikacji: 2020-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NAGO dla seniorówKategoria: Moda, LIFESTYLEMając na uwadze aktualną sytuację oraz zbliżające się Święta Wielkanocne, marka NAGO postanowiła wesprzeć Stowa
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury