SHOWROOM POP UP STORE Kids Edition 2? zakupy dla najmłodszych od polskich projektantówjuż wkrótce na Wielkim Pikniku Soho!Już 31.05-01.06 podczas Wielkiego Pikniku Soho ruszamy z nową edycją targów poświęconych naszym uroc
Data publikacji: 2016-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Film z kampanii wizerunkowej Hexeline na Berlin Fashion Film FestivalKategoria: Moda, LIFESTYLEFilm wizerunkowy HEXELINE Spring Summer 2016 – PEANUTS – został z
Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida Poznań poszerzyła ofertę modową dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka Taranko dołączyła do grona najemców Avenidy Poznań.Do jakości po
Data publikacji: 2018-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koła i kwadraty – must have sezonu SS18, czyli nowe inspiracje Anny SamkówKategoria: Moda, LIFESTYLEZ pasji tworzenia rzeczy pięknych projektantka Anna Samk
ZEW NATURY– festiwalowa kolekcja marki Claire’sEtniczne akcenty szturmem wtargnęły na światowe wybiegi – pojawiły się między innymi w kolekcjach Valentino czy Driesa Van Notena. Trudno odmówić uroku stylowi
POCZUJ DUCHA BRATERSTWA Z ZIMOWĄ KOLEKCJĄ ODZIEŻY MOTORCLOTHES? 2014 OD HARLEY-DAVIDSON?– Połączenie kultowego wzornictwa i ciepłych tkanin – Wyprzedzając o krok nadejście zimy, firma Harley-Davidson zaprezentowa�
Data publikacji: 2015-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Katarzyna Zawadzka przyłapana na modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEKatarzyna Zawadzka, szefowa jednej z najbardziej prestiżowych modowych marek: Hexeline, tym razem
Data publikacji: 2015-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO na Prezydenta?Kategoria: Moda, LIFESTYLEOświadczenie spółki w sprawie czynienia kandydatów na Prezydenta RP przystojniejszymi i eleganckimi za pomocą
Data publikacji: 2017-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warszawskie LustroKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawskie Lustro to cykl spotkań o tematyce beauty i fashion dedykowane warszawiakom w każdym wieku.Warszawskie Lus
Kolekcja Gino Rossi SS15Motywem przewodnim nadchodzącego sezonu są nieprzemijające klasyczne wzory i współczesna niezobowiązująca nonszalancja. Połączenie tych dwóch odmiennych inspiracji pozwoliło marce Gino Rossi stworzy�