Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienno – zimowa synergia piękna i komfortuKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza, jesienno – zimowa kolekcja marki BRAVOMODA to modele, które wpisują się w ob
Data publikacji: 2017-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Seize the day!– kampania LANCERTO jesień-zima 2017/2018Kategoria: Moda, LIFESTYLESpotkanie mężczyzn, których łączy przyjaźń i wspólne zamiłowanie do rado
Warszawa, 10.08.2016 Lookbook marki MOHITO Jesień-Zima 2016/2017 Sezon Jesień-Zima 2016/2017 marka MOHITO otwiera lookbookiem New York City Vibes, w którym projektanci postawili na odważne połączenia mody ulicznej i aktualnych
Informacja prasowaZduńska Wola, 9 listopada 2015Satti Matti – nowość w ofercie Gatta na nogach Justyny Steczkowskiej!Justyna Steczkowska – ikona klasy, elegancji i seksapilu – wraca do Gatty. Artystka, podobnie jak marka od
Szczecin, 30 października 2015„Trick or treat…or t-shirt” – czyli moda na HalloweenDla osób, które nie są zwolennikami dosłownych stylizacji, projektantka Sylwia Majdan oraz „Hand Painted Club” stworzyli minimalistyc
Data publikacji: 2018-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs „Jestem Kobietą!” w CH Turawa Park w OpoluKategoria: Moda, LIFESTYLECH Turawa Park w Opolu zaprasza wszystkie kobiety do wzięcia udziału w wyjątkowym
Data publikacji: 2014-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podkręć atmosferę w sypialni na świętaKategoria: Moda, LIFESTYLEKto powiedział, że prezent musi sprawić przyjemność tylko osobie obdarowanej?Kto powiedzi
Data publikacji: 2019-05-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsze prezenty na Dzień Matki poniżej 50 złotychKategoria: Moda, LIFESTYLEMama to najważniejsza kobieta w naszym życiu – z tym zdaniem chyba zgodzi się w
EAT UR HEART OUT? najnowsza odsłona kolekcji Katy Perry PRISM od marki Claire?sJuż 18 stycznia 2015 r. do sprzedaży trafi najnowsza, piąta już odsłona kolekcja Katy Perry PRISM ? ?EAT UR HEART OUT ?. Zaprojektowana z przymruże
Informacja prasowaWarszawa, 13 listopada 2014Mocny trend ? moro w kolekcji SOLDSOLD ? najnowsza marka Michała Szulca stawia na niebanalne printy i unikalne w formie ubrania. Nowością jest wykorzystanie w kolekcji niecodziennych p