Informacja prasowaPoznań, dn. 10 września 2018r.„Mercure Fashion Night by Polska Akademia Mody” w PoznaniuNagrody dla polskich projektantów rozdane!Za nami kolejna edycja Mercure Fashion Night zorganizowanego we współpracy
Data publikacji: 2018-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Look of The Year w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż niebawem Avenida Poznań zamieni się w prawdziwą aleję mody.Już niebawem Avenida Poznań
Materiały prasowe, 01.02.2019 r.Kolekcja inspirowana kolorem!OCHNIK wiosna-lato 2019Najnowsza kolekcja OCHNIK to dwie niezwykle barwne, klimatycznie skontrastowane linie, obejmujące nie tylko modną odzież i okrycia wierzchnie, a
Data publikacji: 2019-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6 rzeczy, które warto kupić w second handzieKategoria: Moda, LIFESTYLETo, że zakupy w lumpeksach wspierają nie tylko nasze portfele, ale również środowisko wi
Informacja prasowa28 listopada 2016Suknie idealne na wielkie wyjścia i kameralne przyjęcia – czyli nowa odsłona kolekcji sukni ślubnych Agaty WojtkiewiczNajnowsza kolekcja „Ślub w Wielkim Mieście” jest ekskluzywną prop
Data publikacji: 2017-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warszawskie LustroKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawskie Lustro to cykl spotkań o tematyce beauty i fashion dedykowane warszawiakom w każdym wieku.Warszawskie Lus
Data publikacji: 2017-09-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesień modowych nowości w Silesia City CenterKategoria: Moda, LIFESTYLEW nową porę roku najlepiej wejść pewnym krokiem. Na przykład po wybiegu, który już w
Warszawa, 10.08.2016 Lookbook marki MOHITO Jesień-Zima 2016/2017 Sezon Jesień-Zima 2016/2017 marka MOHITO otwiera lookbookiem New York City Vibes, w którym projektanci postawili na odważne połączenia mody ulicznej i aktualnych
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n