WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Data publikacji: 2018-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Owocowo, wygodnie i… odważnie – modowe trendy na wiosnęKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy lansowane przez wielkie domy mody i topowych projektantów nie każdemu
Data publikacji: 2019-05-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Matki z Galerią GrafittKategoria: Moda, LIFESTYLEDzień Matki to wyjątkowe święto, warto je celebrować jak najdłużej. A Galeria Grafitt rozpoczyna wiel
Data publikacji: 2019-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda kocha kinoKategoria: Moda, LIFESTYLEDzięki Wrocław Fashion Outlet jeszcze w lipcu można wygrać karnety i bilety na jedno z najważniejszych letnich wydarze�
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marta Banaszek – banalna czy niebanalna?Kategoria: Moda, LIFESTYLENonkonformistka, która lubi bawić się modą. Szuka nowości w odniesieniu do przeszłości
Data publikacji: 2017-04-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenny weekend w modnym mieścieKategoria: Moda, LIFESTYLEWiosenna aura zagościła na dobre w przyrodzie i w naszych garderobach. Nowa pora roku sprzyja spotkanio
Data publikacji: 2016-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak mądrze kupować na wyprzedażach? 7 poradKategoria: Moda, LIFESTYLESezon letnich wyprzedaży na finiszu. W galeriach handlowych można zaoszczędzić nawet 80%.
Data publikacji: 2016-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Valkea Media tworzy magazyn „Posnania”Kategoria: Moda, LIFESTYLENa rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Cu
Materiały prasowe, 26.09.2018 r.Z miłości do… podróży!Kampania OCHNIK jesień-zima 2018/2019Jesienna kolekcja OCHNIK inspirowana najnowszymi trendami ze światowych wybiegów, a jednocześnie sięgająca do nieśmiertelnej kl
Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki.Kategoria: Moda, LIFESTYLEWe wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promen