Data publikacji: 2014-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Betelli – ekskluzywne obuwie podwyższające dla mężczyzn debiutuje w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLEKobiety noszące szpilki i inne obuwie podwyższające dekl
Data publikacji: 2014-01-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najbliższa niedziela pod znakiem mody ślubnejKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 26 stycznia 2014 roku przyszłe pary młode mają szansę wziąć udział w XXV Targach
Data publikacji: 2019-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wygodne buty na lato dla wrażliwych stópKategoria: Moda, LIFESTYLELato w Polsce coraz bardziej przypomina tropiki. Kiedy temperatura sięga ponad 30 stopni, marzym
Data publikacji: 2014-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #The One by TOMAOTOMOKategoria: Moda, LIFESTYLE16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One.16 październi
Black and WhiteBlack and White ? nowa kolekcja odzieżowaw Lidlu już od 29 stycznia!Czy istnieje bardziej harmonijne połączenie dwóch przeciwstawnych kolorów niż niewinna biel i mroczna czerń? Niezależnie od sezonu, pory rok
Data publikacji: 2020-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje marek Benetton oraz Ecco podczas spotkania Moda Live OnlineKategoria: Moda, LIFESTYLEW Galerii Klif w Gdyni odbędzie się kolejne spotkanie w ramach popu
Data publikacji: 2016-10-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA NIKE BEAUTIFUL X POWERFULKategoria: Moda, LIFESTYLENike Beautiful x Powerful to pierwsza kolekcja obuwia zainspirowana sportsmenkami oraz ich niebywałymi o
Data publikacji: 2018-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NYCharm – nowa kolekcja Maral Trendy jest już dostępnaKategoria: Moda, LIFESTYLERytmiczny puls miasta, bijący nieustannie przez całą dobę.Rytmiczny puls mi
Data publikacji: 2020-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Domowe przyzwyczajenia a biurowe wymagania – modowy powrót do pracyKategoria: Moda, LIFESTYLEOstatnie tygodnie pod wieloma względami nie były dla nas łaskawe.
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że