Warszawa, 16 listopada 2015Rozgrzewające Cappuccino od EtamNowa super przytulna kolekcja HomewearWszystkie duże dziewczynki wiedzą, że kobiety w domu nie noszą wyłącznie koronek i satyny. Szczególnie zimą uwielbiamy otulić
Data publikacji: 2019-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosna wg maccioniKategoria: Moda, LIFESTYLEW pierwszych dniach marca firma maccioni zaprezentowała pierwsze modele butów z najnowszej kolekcji wiosna-lato 2019. I
Data publikacji: 2015-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy chcą wyglądać modnieKategoria: Moda, LIFESTYLEJak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych na reprezentatywnej grupie osób w różnym wieku i o różn
Informacja prasowaŁódź, 22 listopada 2018Czy mokre majtki mogą stanowić klucz do sukcesu biznesowego? Okazuje się, że tak! Potwierdza to Kanadyjczyk Trent Kitsch – były baseballista – który podczas wyprawy wędkarskiej
Data publikacji: 2016-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SONO IDONI z nagrodą Retail Marketing AwardsKategoria: Moda, LIFESTYLENagroda przyznawana jest przez firmę Promedia najlepszemu sklepowi na polskim rynku. Celem ko
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NIKE STRUCTURE 20: HISTORIAKategoria: Moda, LIFESTYLENajbardziej stabilny model Nike – Air Structure, zadebiutował już w 1991 roku.Wraz ze wzrostem popularnoś
Data publikacji: 2017-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warszawskie LustroKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawskie Lustro to cykl spotkań o tematyce beauty i fashion dedykowane warszawiakom w każdym wieku.Warszawskie Lus
Data publikacji: 2018-08-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idealna szafa każdej kobiety!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPogoń za trendami to część kobiecej natury. Lubimy być modne, ubierać atrakcyjnie siebie, partnerów or
Otul się na zimę? modne okrycia wierzchnieDługi płaszcz, luźna parka lub obszerne futro ? tej zimy nie zmarzniesz dzięki modnym i jednocześnie praktycznym okryciom wierzchnim. W tym sezonie królują fasony oversize! Trwa tak�
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów