Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria z historią miłosną w tleKategoria: Moda, LIFESTYLEBiżuteria z historią miłosną w tleWart ponad pół miliona złotych diamentowy pierścionek cz
Informacja prasowa 20.10.2021 r.Outdoor’owe aktywności. Co i jak ćwiczyć na zewnątrz jesienią?Niezależnie od tego, czy słoneczna i złota, czy mglista i chłodna, jesień jest wciąż bardzo dobrym czasem
Data publikacji: 2019-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Porcie Łódź ruszyły letnie wyprzedażeKategoria: Moda, LIFESTYLELetnie obuwie, kolorowe sukienki, kostiumy kąpielowe, kosmetyczne wakacyjne „must have” i
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Agata Trzebuchowska wybrała buty PRIMAMODA na Galę wręczenia Oscarów!Agata Trzebuchowska, odtwórczyni głównej roli w nagrodzonym Oscarem filmie ?Ida? wystąpiła na czerwonym dywanie w długiej, granatowej sukni. Niebanalną s
Data publikacji: 2015-07-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rajstopy w centrum stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLECzasem jeden wyrazisty akcent w ubiorze może zaważyć na całościowym efekcie. Niekiedy jest to torebka o c
Data publikacji: 2019-12-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odkryj sekret peniuaru!Kategoria: Moda, LIFESTYLEOdkryj sekret peniuaru!Noszony od XVIII wieku jako element garderoby na noc i do sypialni. Dawniej uznawany za kos
Wakacyjna Kolekcja Beaty Pawlikowskiej ? dostępnej od 8 lipca w salonach Empik.Wybierz się w podróż szlakiem najsłynniejszej polskiej Blondynki! Kolekcja Beaty Pawlikowskiej to zestaw regionalnych produktów z Indii sygnowanych n
Data publikacji: 2019-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary ze straganu szkodą naszym oczomKategoria: Moda, LIFESTYLEKosztują od kilkunastu do kilkudziesięciu zł, łudząco przypominają najbardziej znane i topowe
Data publikacji: 2016-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Factory kocha miejski stylKategoria: Moda, LIFESTYLEJesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factor