Data publikacji: 2017-06-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZOSTAŃ REPORTERKĄ REMINGTONKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Remington jest partnerem zbliżającego się wielkimi krokami pokazu najnowszej kolekcji Mariusza Przyby
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów
Data publikacji: 2017-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łódź Fashion Industry Days w SukcesjiKategoria: Moda, LIFESTYLEPrzemysł włókienniczy. To jemu Łódź zawdzięcza swój niespotykany na skalę europejską roz
Data publikacji: 2016-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SPRAW PREZENT BLISKIEJ OSOBIE – MODA DAMSKA I MĘSKA W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLENiezależnie od stylu i preferencji, eleganckie elementy garderoby to „must
Data publikacji: 2016-12-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztruks wraca na wybiegiKategoria: Moda, LIFESTYLEOdkrywamy tajemnice tkaninyWielu utożsamia go pewnie z mało szałowymi strojami, upodobanymi głównie przez na
Data publikacji: 2016-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 200 lat elegancji. Krótka historia żakietuKategoria: Moda, LIFESTYLEŻakiet to element niezastąpiony w każdej kobiecej szafie, niezależnie od wieku czy wykonywa
Data publikacji: 2015-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jagielloński styl. Do sprzedaży trafiły koszule sygnowane żółto – czerwoną „J-tkKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancki, głęboki granat lub modna, sportowa
Data publikacji: 2018-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Torby SOCHA dla businesswomanKategoria: Moda, LIFESTYLETorby SOCHA to idealny wybór dla każdej kobiety pracującej w biznesie. Produkty niemieckiej marki wyróżni
Data publikacji: 2018-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary wpływają na to, jak widzą nas w pracy! To badania, nie stereotypyKategoria: Moda, LIFESTYLENasze oprawki mówią pracodawcy i współpracownikom więcej n