Data publikacji: 2016-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak przełamać nudę w butach ślubnych?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKlasyczne wzory obuwia ślubnego coraz częściej ustępują jednak miejsca butom zgodnym z najnow
Informacja prasowaZduńska Wola, 22 października 2015Dzianiny – modowy must-have tej jesieniJesień zawitała do nas na dobre. Świadczą o tym krótsze dni, niższe temperatury i zmiany w naszej garderobie. Letnie, kolorowe stro
Mini, midi, maxi ?przegląd spódnicW ostatnim sezonie czerń zastępujemy feerią modnych kolorów, a spodnie zrzucamy na rzecz spódnic!Posiadaczki zgrabnych nóg mogą eksponować je dzięki modnym, rozkloszowanym miniówkom, fank
Data publikacji: 2015-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jagielloński styl. Do sprzedaży trafiły koszule sygnowane żółto – czerwoną „J-tkKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancki, głęboki granat lub modna, sportowa
SHOWROOM POP UP STORE Kids Edition 2? zakupy dla najmłodszych od polskich projektantówjuż wkrótce na Wielkim Pikniku Soho!Już 31.05-01.06 podczas Wielkiego Pikniku Soho ruszamy z nową edycją targów poświęconych naszym uroc
Data publikacji: 2019-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt kusi coraz większymi promocjamiKategoria: Moda, LIFESTYLEWakacje to czas nie tylko wyjazdów, ale również wyprzedaży. Sklepy i butiki Galerii Gra
Data publikacji: 2020-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Święta w domowym klimacie. Poznaj limitowaną kolekcję Coca-Cola i TezenisKategoria: Moda, LIFESTYLECoca-Cola połączyła swoją kreatywność z włoską marką
Data publikacji: 2015-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubione parki gwiazd już w Polsce.Kategoria: Moda, LIFESTYLEZimowa kolekcja WOOLRICH w pierwszym polskim salonie marki w Galerii MokotówW Galerii Mokotów od ni
LEVI’S? PRZEDSTAWIA WODOODPORNY SZTRUKSW NOWEJ KOLEKCJI NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014Tej jesieni marka Levi’s? zaskoczy prawdziwą mieszanką historii i innowacji. Dzięki zaawansowanej technologii w produkcji tkanin marka z
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że