Data publikacji: 2016-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Papaya promuje…ananasy!Kategoria: Moda, LIFESTYLEFilm Julii Rogowskiej „COW & PINEAPPLE”, który stworzyła dzięki projektowi Papaya Films Original Serie
Informacja prasowaZduńska Wola, 5 listopada 2015Wielki powrót Justyny Steczkowskiej do Gatty!Wokalistka z 4-oktawową skalą głosu. Skrzypaczka, kompozytorka, autorka tekstów i zawodowy fotograf. Wszechstronnie uzdolniona, nietu
Data publikacji: 2014-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowskiKategoria: Moda, LIFESTYLESEX – tak brzmi tytuł kolekcji wiosna/lato 2015 duetu paprocki&br
Data publikacji: 2015-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda w kobiecej odsłonieKategoria: Moda, LIFESTYLEKilka złotych zasad, które spowodują, że kupicie szybko i bezboleśnie odpowiedni strój.Drogie Panie, czy z
APRIL LOOK– wiosenna propozycja od PRIMAMODACytrynowa żółć, delikatny piaskowy beż i odcienie bieli – wiosna właśnie nadeszła! PRIMAMODA przedstawia niezwykle słoneczny i pozytywny April Look, który przenosi nas
Data publikacji: 2020-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na AmazonKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska firma odzieżowa TOVA, przygotowała wraz z blogerką modową „Radzką” wspólną k
Data publikacji: 2020-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak ukryć mankamenty figury?Kategoria: Moda, LIFESTYLEJak ubierać się modnie do swojej sylwetki?Zbyt długa szyja, masywne biodra, niekształtne łydki, oponka
Data publikacji: 2018-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynkowe inspiracje od SPARK SILVER JEWELRYKategoria: Moda, LIFESTYLEWalentynkowe inspiracje od SPARK SILVER JEWELRYWprawdzie zakochani swoje święto obchodz�
Lato takie jak lubisz!Wszystko, czego potrzebujesz na urlopie, znajdziesz w kolekcji OCHNIKLato to długo wyczekiwany czas wyjazdów, urlopów i wypoczynku. Choć brzmi to jak banał, tak właśnie jest. Niezależnie od miejsca, do k
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że