Data publikacji: 2016-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Venis – jak dobrze być kobietą!Kategoria: Moda, LIFESTYLEUniwersalizm. To słowo-klucz, które idealnie odzwierciedla ideę najnowszej kolekcji marki Venis i ma
Data publikacji: 2014-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Betelli – ekskluzywne obuwie podwyższające dla mężczyzn debiutuje w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLEKobiety noszące szpilki i inne obuwie podwyższające dekl
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Berenice Marlohe w butach KazarKategoria: Moda, LIFESTYLEBerenice Marlohe, do niedawna znana głównie jako dziewczyna Bonda z filmu „Skyfall” pojawiła się w G
Data publikacji: 2016-07-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary, wyzancznik charakteru i oznaka profesjonalizmuKategoria: Moda, LIFESTYLEPoprzez wybór odpowiedniej fryzury, garderoby czy dodatków każdy z nas stara się
Data publikacji: 2020-04-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vanilla night&day z nowym logoKategoria: Moda, LIFESTYLEVanilla night&day z nowym logoPolska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebr
Data publikacji: 2014-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekskluzywna bielizna na świętaKategoria: Moda, LIFESTYLEBielizna jest świetnym pomysłem na prezent dla kobiety, niezależnie od jej wieku. Kluczem do sukcesu bę
CLAIRE?S INC. WPROWADZA DO SPRZEDAŻYTRZY ŚWIĄTECZNE KOLEKCJE KATY PERRYBirmingham (Wielka Brytania), 10 listopada 2014 ? Claire?s Inc., wiodąca globalna sieć sklepówz modnymi i zabawnymi dodatkami dla dziewcząt oraz młodych
VISSAVI ? praktyczne zestawy na wiele okazjiCiepło, czy elegancko? Na jesieni to pytanie stawiamy sobie bardzo często. Szykuje się wiele okazji, jakie będą wymagały z nas dostosowania ubioru ? od podniosłego dnia zmarłych, kie
Data publikacji: 2015-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z Warsaw Fashion Street do Złotych Tarasów!Kategoria: Moda, LIFESTYLEDlaczego w okresie przedwojennym uważano, że od pończoch rosną włosy na nogach, jakie by�
Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora