Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mokotowskie Spotkania w Placu UniiKategoria: Moda, LIFESTYLEOd 29 sierpnia zapraszamy wszystkich na kolejną edycję Mokotowskich Spotkań w Placu Unii. Cykl ten to
Data publikacji: 2014-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Garnitur szyty na miarę – bespoke czy MtMKategoria: Moda, LIFESTYLEPolskim mężczyznom coraz bardziej zależy na dobrym wyglądzie, a przez to wzrasta popula
Never Ever– modny powiew świeżości„Moda przemija, ale styl jest wieczny” – te słowa Yves Saint Laurent zdają się przyświecać założycielkom Never Ever. Zamiast ślepo podążać za zmiennymi trendami,
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaz stylizacji Deni Cler w gdyńskiej Galerii KlifKategoria: Moda, LIFESTYLEWe wtorek 8 grudnia odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu Moda Live Online or
Data publikacji: 2019-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zasady zrównoważonego designu według NikeKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Nike stworzyła Circularity: Guiding the Future of Design, w którym dzieli się swoimi r
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaz nowej kolekcji Wed’ze by Decathlon ZIMA 2017/2018Kategoria: Moda, LIFESTYLEPrawdziwie zimową atmosferę stworzyli autorzy najnowszej kolekcji Wed’ze by De
Data publikacji: 2019-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VIVO! Stalowa Wola zaprasza na 4. urodziny. Będzie się działo!Kategoria: Moda, LIFESTYLEModowe spotkanie z Maffashion, jedną z najpopularniejszych blogerek modow
Data publikacji: 2015-04-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Abstrawear wystartowało w Złotych TarasachKategoria: Moda, LIFESTYLEAbstrawear to marka odzieżowa założona przez jednych z najpopularniejszych polskich youtuber
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Höglu już wiosna!Kategoria: Moda, LIFESTYLECo wyróżnia markę Högl? Jakość, wygoda, a nawet zapach skóry, który uzależnia swoje klientki. Co wyróżn
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �