Data publikacji: 2018-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magia prawdziwej wełny – WE ARE KNITTERSKategoria: Moda, LIFESTYLEGdy na dworze temperatura spada poniżej zera zaczynamy poszukiwać odzieży, która nas ogr
Data publikacji: 2018-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Look of The Year w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż niebawem Avenida Poznań zamieni się w prawdziwą aleję mody.Już niebawem Avenida Poznań
Data publikacji: 2020-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 faktów o zegarkach, o których nie masz pojęciaKategoria: Moda, LIFESTYLEZegarek – towarzyszący nam od dzieciństwa, najpierw jako mechanizm odmierzający nie
Festiwale czas start!– letnia kolekcja dodatków od marki Claire’sPierwsze promienie letniego słońca na twarzy i muzyka unosząca się w powietrzu ? właśnie rozpoczął się sezon festiwali! Każda fashionistka wie, �
Do białego rana? propozycje kreacji na SylwestraPodobno jaki Sylwester, taki cały rok ? nic dziwnego więc, że w tę wyjątkową noc każda z nas chce olśnić urodą i stylem. W obliczu różnorodnych trendów wybór idealnej kre
Data publikacji: 2018-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja Natty Looker jesień-zima 2018, koszule inspirowane zimowymi historiamiKategoria: Moda, LIFESTYLEMięciutkie tkaniny, zdecydowane kolory i pożądane wzory,
Data publikacji: 2014-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HTC na gali Flesz Fashion NightKategoria: Moda, LIFESTYLE6 listopada 2014 roku, już po raz kolejny odbyła się wielka Gala modowa „Flesz Fashion Night".
Data publikacji: 2014-04-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Włoski design najwyższej jakościKategoria: Moda, LIFESTYLEZa adaptację włoskiego projektu butiku Marella w warszawskim butiku marki odpowiada Forbis Group.Mar
Data publikacji: 2017-09-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prezentacja charytatywnych koszulKategoria: Moda, LIFESTYLEWczoraj (4 września) na 50 piętrze apartmenetowca Złota 44 odbyła się oficjalna premiera akcji OMENAA
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem