Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oznaczenia obuwia – czy wiesz co kupujesz?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKupując nową parę obuwia sprawdź, czy posiada ono etykietęz informacją, z czego zosta
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mokotowskie Spotkania w Placu UniiKategoria: Moda, LIFESTYLEOd 29 sierpnia zapraszamy wszystkich na kolejną edycję Mokotowskich Spotkań w Placu Unii. Cykl ten to
Materiał prasowyElegancki minimalizm w kolekcji NIFE wiosna / lato 2013 Polska marka po raz kolejny postawiła na klasykę w nowoczesnym wydaniu. Tym razem inspiracją dla nowej kolekcji na sezon wiosna / lato 2013 jest surowy, skan
Data publikacji: 2019-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Silesia Style, czyli akcja dla stylistów w Silesia City CenterKategoria: Moda, LIFESTYLEŚląscy pasjonaci mody mogą wziąć w niej udział i stanąć przed szans�
Data publikacji: 2018-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bielizna – walentynkowy prezent dla dwojgaKategoria: Moda, LIFESTYLENiebawem Walentynki. Zarówno panowie jak i panie zastanawiają się, jaki prezent sprawi najwi
Data publikacji: 2014-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdkowy Showroom Pop Up Store – butik pełen świątecznych inspiracjiKategoria: Moda, LIFESTYLERuszył Gwiazdkowy Showroom Pop Up Store – świąteczny butik
Data publikacji: 2017-04-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekskluzywny Menel: Jak wyglądać lepiej w koszuli?Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć koszula to nieodłączny element męskiej garderoby, jej odpowiednie noszenie to s
Data publikacji: 2017-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: YES I DO & YES w wiosennej promocjiKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z wiosną zainuaguruowany został sezon ślubny. Przed Narzeczonymi mało romantyczne, ale nie
Data publikacji: 2018-06-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultra Violet… Romantyczny a zarazem prowokacyjny kolor rokuKategoria: Moda, LIFESTYLEMa komunikować oryginalność, pomysłowość, wizjonerskie myślenie, kt
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �