Data publikacji: 2016-04-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona warszawskich salonów HexelineKategoria: Moda, LIFESTYLEW tym roku postanowiłam pokazać wiosenną kolekcję w otoczeniu sztuki współczesnej. Stad w
Data publikacji: 2019-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Startuje Black Week w Galerii Grafitt – poznaj listę rabatówKategoria: Moda, LIFESTYLENa ten okres czekają wszyscy łowcy okazji. Black Friday, a w przypadku ni
Data publikacji: 2020-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lato w mieście? Oto czego w waszych stylizacjach nie może zabraknąć!Kategoria: Moda, LIFESTYLELato właśnie nadeszło! Pomimo, że może być inne niż planowal
KOLEKCJA LEVI’S? ?MADE IN JAPAN?NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014Kolekcja Levi’s? ?Made in Japan?, znana i dostępna dotychczas tylko w „Kraju Kwitnącej Wiśni? w tym sezonie trafi do salonów marki na całym świecie.
Data publikacji: 2019-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NATTY LOOKER –z myślą o biustach.Kolekcja wiosna-lato 2019Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja Natty Looker wiosna-lato 2019 zaskakuje nowościami. Delikatne motyw
ZEW NATURY– festiwalowa kolekcja marki Claire’sEtniczne akcenty szturmem wtargnęły na światowe wybiegi – pojawiły się między innymi w kolekcjach Valentino czy Driesa Van Notena. Trudno odmówić uroku stylowi
LEVI’S? PRZEDSTAWIA INSPIROWANĄ KALIFORNIJSKIM STYLEM ŻYCIA KOLEKCJĘ UBRAŃ ?A GOLDEN STATE OF MIND” NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014W jesiennej kolekcji marka Levi’s? znowu powraca do swoich kalifornijskich korzeni.Na
Data publikacji: 2019-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy numer „Vogue Polska”: Nicole Kidman, Joanna Rajkowska, ValentinoKategoria: Moda, LIFESTYLEŚródziemnomorskie słońce, przejrzysta woda, wakacyjny luz. Ses
Data publikacji: 2019-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FINKE WEAR – handmade with love for YouKategoria: Moda, LIFESTYLEWełna na jesień i zimę – MUST HAVE każdej garderoby!FINKE WEAR – handmade wi
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust