Data publikacji: 2019-07-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JAK DOBRAĆ STRÓJ KĄPIELOWY, BY ODZWIERCIEDLAŁ TWOJĄ OSOBOWOŚĆKategoria: Moda, LIFESTYLELatem topowym elementem naszej garderoby jest strój kąpielowy, niezb�
Data publikacji: 2017-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak najlepiej dbać o biżuterię?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKtóra z nas nie lubi dostawać w prezencie biżuterii? Taki upominek poprawia nam nastój i sprawia, że
Data publikacji: 2015-12-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy zwycięski projekt konkursu Lexus Design Award 2015Kategoria: Moda, LIFESTYLEZnamy zwycięzcę tegorocznej edycji konkursu Lexus Design Award 2015. To włoski
Data publikacji: 2017-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami to wzorowa firmaKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym zn
Data publikacji: 2019-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ubrania jak nowe!Kategoria: Moda, LIFESTYLEOstatnio coraz głośniej o nie ekologicznych uprawach bawełny, które pochłaniają niewyobrażalne ilości wody, wpływ
Data publikacji: 2018-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubiony sklep influencerów startuje w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLENa polski rynek wchodzi ulubiony sklep internetowy influencerów z całego świata, NA-KD. Od
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaz nowej kolekcji Wed’ze by Decathlon ZIMA 2017/2018Kategoria: Moda, LIFESTYLEPrawdziwie zimową atmosferę stworzyli autorzy najnowszej kolekcji Wed’ze by De
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kolekcja butów maccioniKategoria: Moda, LIFESTYLEMaccioni – polski producent butów damskich, ogłosił premierę jesienno-zimowej kolekcji. Tym razem pojawi
Data publikacji: 2019-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Haulternative, czyli już nie tylko modnie, ale i etycznieKategoria: Moda, LIFESTYLEHaulternative to modowa alternatywa, bardziej przyjazna dla środowiska i społec
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �