Data publikacji: 2019-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VAN GRAAF otwiera drugi salon w Warszawie w najgorętszej lokalizacji tego sezonuKategoria: Moda, LIFESTYLEWielkie odliczanie czas zacząć. Już 23 maja o godzinie
Data publikacji: 2020-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 sukienki, które pokochasz tego lataKategoria: Moda, LIFESTYLEJakie sukienki nosić tego lata? Must have to zwiewne komfortowe kreacje, wykonane z dobrej jakości
Geometria to podstawaRegularne wzory w ostatnim sezonie prezentują zupełnie nowe oblicze. Przeskalowane grafiki są w odwrocie ? na pokazach światowych projektantów, m.in.RalphaLaurena, królowały drobne geometryczne printy w min
Data publikacji: 2016-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaproszenie na kobiece spotkanie Ditta Zimmermann & Women 23.02.2016 r.Kategoria: Moda, LIFESTYLEDitta Zimmermann & Women to projekt cykliczny skierowany d
Fokus na kolor: żółto–szare stylizacje Ciepłe miesiące to doskonały moment, aby wpuścić trochę świeżości i słońca do naszej szafy. Chętnie korzystamy z tego przywileju, a na ulicach pojawia się coraz więcej barwnych
Stylizacja grudnia– futro w kolorze fuksji od marki ANDRZEJ JEDYNAKIntensywny kolor potrafi nadać ton całej stylizacji. Często już jeden element stroju zupełnie zmienia jego charakter. Ciepłe oranże czy magnetyzujące ko
Data publikacji: 2014-04-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Włoski design najwyższej jakościKategoria: Moda, LIFESTYLEZa adaptację włoskiego projektu butiku Marella w warszawskim butiku marki odpowiada Forbis Group.Mar
Moda do kwadratuMimo wakacyjnej przerwy, nie zapominamy o podstawowych regułach geometrii! Najmodniejsze zestawienia wyrazistych printów wymagają kreatywnego podejścia do matematycznych zasad.Z powodzeniem łączymy kwadraty i tr�
ZEW NATURY– festiwalowa kolekcja marki Claire’sEtniczne akcenty szturmem wtargnęły na światowe wybiegi – pojawiły się między innymi w kolekcjach Valentino czy Driesa Van Notena. Trudno odmówić uroku stylowi
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz