Data publikacji: 2018-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ostatni krzyk mody – torebki na sylwestra, karnawał i studniówkęKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z końcem roku kalendarzowego rozpoczyna się okres zabawy i
UDERZENIE KOLORU W KOLEKCJI SOLARWiosna z impetem wkracza do naszych szaf! Marka Solar, wsłuchując się w tegoroczne trendy, przygotowała elegancką linię ubrań, w której kontrastowe, geometryczne kształty, zestawione są w nie
Warszawa, 05.05.2014Informacja prasowa Mężczyźni szukają luksusu – Lambert w Galerii MokotówMężczyźni mają kolejny powód, by odwiedzić Galerię Mokotów ? w majowy weekend otwarto butik z luksusową męską modą po
Data publikacji: 2015-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już nie tylko ekskluzywna odzież. Męska marka Victorio zyskała swój zapachKategoria: Moda, LIFESTYLEModowa męska marka Victiorio produkowana przez białostocki
Data publikacji: 2017-05-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idzie lato! – 6 stylizacji na ciepłe dniKategoria: Moda, LIFESTYLENadszedł w końcu czas na letni sezon. Wiosenna pogoda płatała figle, przez co w naszych gard
Warszawa, 10.08.2016 Lookbook marki MOHITO Jesień-Zima 2016/2017 Sezon Jesień-Zima 2016/2017 marka MOHITO otwiera lookbookiem New York City Vibes, w którym projektanci postawili na odważne połączenia mody ulicznej i aktualnych
Informacja prasowaZduńska Wola, 3 listopada 2016Uwodzenie według Justyny Steczkowskiej i Gatty – relacja ze specjalnego pokazu filmu „Szkoła uwodzenia Czesława M.”Goście Gatty podczas specjalnego wieczoru filmowego zorgan
Informacja prasowa30.05.2016r.Kolekcja kostiumów kąpielowych na lato 2016 od Change LingerieMarka Change Lingerie na lato 2016 przygotowała urozmaiconą kolekcję plażową. Zarówno jedno jak i dwuczęściowe stroje kąpielowe w
Informacja prasowaZduńska Wola, 30 grudnia 2014Zabłyśnij na sylwestra i w karnawale z rajstopami GattaŻadna sylwestrowo-karnawałowa stylizacja nie będzie kompletna bez odpowiednich dodatków. Jeśli szukasz doskonałego dopeł
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że