Informacja prasowa,17 czerwca 2014STYLOWY MIX– LETNIA KOLEKCJA TALLY WEIJLRozpocznij podróż w nowy, gorący sezon! Tego lata główną zasadą jest łączenie różnych trendów, które dzięki niebanalnym zestawieniom stwo
Flash News Warszawa, 23 lipca 2015Zapoluj na letnie trendySezon wakacyjny w pełni, a to oznacza letnie wyprzedaże! Jeśli urlop jeszcze przed Tobą, możesz
Data publikacji: 2017-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TOPOWA OFERTA PONOWNIE W LIDLU – KURTKI CRIVIT DLA CAŁEJ RODZINYKategoria: Moda, LIFESTYLEMimo że w powietrzu czuć jeszcze mroźne, zimowe powietrze, sezon na d
Data publikacji: 2014-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Elegancki obciach to nadal obciachKategoria: Moda, LIFESTYLEMężczyzna, któremu zależy, aby wyróżnić się swoim wyglądem, łatwo może przekroczyć cienką gr
Data publikacji: 2016-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień otwarty POP UP DITTA ZIMMERMANNKategoria: Moda, LIFESTYLESerdecznie zapraszamy 18 maja 2016 r. na dzień otwarty POP UP DITTA ZIMMERMANN – nowej kreatywnej
Data publikacji: 2019-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trend alert – pleciona torba na 3 sposoby!Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć ten trend, wylansowany przez francuską ikonę Jane Birkin, święcił triumfy już w lat
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ditta Zimmermann & Women – biżuteryjna marka z myślą o kobietachKategoria: Moda, LIFESTYLE15 grudnia 2015 odbyła się pierwsza edycja projektu marki D
Data publikacji: 2020-05-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #KLIFING – Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemcówKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria i Dom Mody Klif zapraszają na prezentacje m
KOLEKCJA LEVI’S? ?MADE IN JAPAN?NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014Kolekcja Levi’s? ?Made in Japan?, znana i dostępna dotychczas tylko w „Kraju Kwitnącej Wiśni? w tym sezonie trafi do salonów marki na całym świecie.
Data publikacji: 2014-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety na internetowych zakupachKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety