See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Shoemaker – białe kruki w świecie modyKategoria: Moda, LIFESTYLENaturalne skóry, biżuteryjne dodatki, elementy malarskie czy podeszwy inspirowane archi
Data publikacji: 2018-05-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosna i lato w rozmiarze oversizeKategoria: Moda, LIFESTYLECo jest kluczem do modnej stylizacji w tym sezonie? Na pewno kurtki i płaszcze. Królują też pastele,
Data publikacji: 2017-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Factory zaskoczy WrocławiankiKategoria: Moda, LIFESTYLEWrocławskie Factory kocha zaskakiwać. Dlatego dla mieszkańców Dolnego Śląska już w najbliższy weekend
Data publikacji: 2016-12-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztruks wraca na wybiegiKategoria: Moda, LIFESTYLEOdkrywamy tajemnice tkaninyWielu utożsamia go pewnie z mało szałowymi strojami, upodobanymi głównie przez na
Data publikacji: 2020-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaz mody w salonie Max Mara w Galerii Klif w GdyniKategoria: Moda, LIFESTYLEModa Live Online, popularny cykl spotkań z modą Galerii Klif w Gdyni, tym razem zago�
Modne płaszcze na jesień w nowej kolekcji New LookW tym sezonie w New Look każda z nas znajdzie płaszcz dla siebie! Na sezon jesień -zima marka proponuje idealnie skrojone okrycia wierzchnie, zainspirowane trendami prosto ze świ
Data publikacji: 2019-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne rajstopy dla kobiet w ciążyKategoria: Moda, LIFESTYLEJakie wybrać, tak by ciężarna czuła się w nich wygodnie i bezpiecznie? Podpowiadamy. Rajstop
Data publikacji: 2017-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ubierz swojego mężczyznę na lato – najlepiej tak, żeby myślał, że to jego pomysłKategoria: Moda, LIFESTYLEO tym, że panowie są oporni na wiedzę o modzie
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem