Data publikacji: 2014-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LIMITOWANA KOLEKCJA KLU. BY EDYTA JERMACZ DLA BOUTIQUELAMODE.COMKategoria: Moda, LIFESTYLELimitowana kolekcja klu. by Edyta Jermacz, to efekt kolaboracji z BoutiqueL
Data publikacji: 2019-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zielone Arkady rozkwitają na wiosnęKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż wkrótce w największym centrum handlowym w regionie stylistka i dziennikarka modowa – Mart
Data publikacji: 2017-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Welur, dzianina oraz tiul – to one królują tej jesieniKategoria: Moda, LIFESTYLEZłota jesień zagościła w Polsce na dobre. W naszych szafach znów pojawiają
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna moda biurowa – jak ubrać się modnie i nie przepłacić?Kategoria: Moda, LIFESTYLETegoroczna jesień nadeszła zdecydowanie wcześniej niż się spodziew
Data publikacji: 2016-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PONAD 50 WZORÓW ELEGANCKICH TOREBEK – WITTCHEN PONOWNIE W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEJesienna kolekcja torebek marki Wittchen w sklepach Lidl to już trad
Data publikacji: 2016-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Deichmann & MargaretKategoria: Moda, LIFESTYLETej wiosny Margaret znów wystąpi w duecie z firmą Deichmann! 23 lutego gwiazda zaprezentowała nową kolekcję
Data publikacji: 2019-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6 rzeczy, które warto kupić w second handzieKategoria: Moda, LIFESTYLETo, że zakupy w lumpeksach wspierają nie tylko nasze portfele, ale również środowisko wi
Data publikacji: 2018-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perły – symbol ponadczasowej elegancji. Jak je nosić?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPokochały je ikony stylu – Coco Chanel, Audrey Hepburn czy Marilyn Monr
Data publikacji: 2015-01-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maturzyści zebrali nakrętki dla Fundacji „Pomóż Im”Kategoria: Moda, LIFESTYLEPół tony w niewiele ponad miesiąc – tyle nakrętek udało się zebrać matu
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że