Informacja prasowa Kościan, 25 maja 2021 r.CDRL uruchomiło sklep internetowy dla marki Broel Grupa CDRL kontynuuje rozwój internetowej sieci sprzedaży produktów marek własnych. Spó�
Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki.Kategoria: Moda, LIFESTYLEWe wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promen
Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bo liczy się detal – jak powinien być uszyty dobry płaszcz?Kategoria: Moda, LIFESTYLEDobry płaszcz powinien być ciepły i służyć nam przez lata. Bardzo wa�
Data publikacji: 2018-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesień pełna gorących okazji, czyli Galeria Krakowska z akcją Szaleństwo zakupówKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria Krakowska z akcją Szaleństwo zakupówAż
Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Futurystyczna kolekcja sneakersów od NIK Giatoma NiccoliKategoria: Moda, LIFESTYLELubelska firma NIK Giatoma Niccoli wypuściła właśnie nową kolekcję miejskich
Data publikacji: 2017-02-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Limitowane G-Shock – Desert Camouflage w Time TrendKategoria: Moda, LIFESTYLENowa limitowana kolekcja zegarków Obejmuje 3 modele znajdujące się elitarnej ko
Data publikacji: 2015-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs dla stylistów w salonie Woolrich w Galerii MokotówKategoria: Moda, LIFESTYLEWoolrich Warszawa organizuje w jedynym w Polsce monobrandowym salonie marki, pr
Data publikacji: 2015-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dress code – poradnik dla zagubionych mężczyznKategoria: Moda, LIFESTYLEWłaściwy ubiór wiele mówi o mężczyźnie i może mieć bardzo duże znaczenie w wiel
Data publikacji: 2015-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona Identity PassionKategoria: Moda, LIFESTYLESą marki, dla których polski rynek jest niewystarczający, i które decydują się na rozpoczęcie działal
Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora