Data publikacji: 2020-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 faktów o zegarkach, o których nie masz pojęciaKategoria: Moda, LIFESTYLEZegarek – towarzyszący nam od dzieciństwa, najpierw jako mechanizm odmierzający nie
Informacja prasowaWarszawa, 14 października 2020 r.Limitowana kolekcja Sugarfree od jutra w Biedronce Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla sieci sklepów Biedronka. Już w
Buty PRIMAMODA na wyborach Miss World!Ada Sztajerowska, obecna Miss Polski, wybrała buty PRIMAMODA! Podczas międzynarodowego konkursu Miss World, reprezentantka Polski, pokaże wyjątkowe kreacje, których idealnym uzupełnieniem b�
Data publikacji: 2016-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Wola Parku wyprzedaże na półmetkuKategoria: Moda, LIFESTYLEWyprzedaży czas to dobry czas. A wszystko co dobre niestety kiedyś się kończy. To już ostatni dz
Data publikacji: 2020-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa polska marka odzieżowa w duchu slow fashionKategoria: Moda, LIFESTYLEWear responsibly and stay cheeky – to hasło nowej polskiej marki, która wychodzi n
Kolekcja Evviva l’arte!HEXAGON ? Nowe oblicze torebkiKrokodyl, struś, saffiano ? tłoczenia na skórzanych torebkach przyjmują różne formy. Zwykle są to motywy zwierzęce, które powtarzają się od lat. Nosimy je naprzemi
Data publikacji: 2019-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "POWIDOKI" – PREMIERA MAGAZYNU WYDAWANEGO PRZEZ ASP w ŁODZIKategoria: Moda, LIFESTYLE"POWIDOKI" – PREMIERA MAGAZYNU WYDAWANEGO przez
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Personalizacja – dlaczego lubimy czuć się wyjątkowo?Kategoria: Moda, LIFESTYLESpersonalizowanie ubrań i dodatków to sposób na oryginalność i niepowtarzalno
Data publikacji: 2016-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drelich bawełniany – ciepły i praktycznyKategoria: Moda, LIFESTYLEPoznaj tajemnice tkaninyDzięki swoim właściwościom chętnie wykorzystywany był jako
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że