Data publikacji: 2018-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda dziękuje kinuKategoria: Moda, LIFESTYLEKochasz kino? Nie wyobrażasz sobie nie wziąć udziału w nadchodzącej 18. edycji festiwalu filmowego Nowe Horyzonty,
Data publikacji: 2014-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy butik Essenza Man – elegancja z pazuremKategoria: Moda, LIFESTYLEEssenza Man to marka odzieżowa dla mężczyzn ceniących styl, elegancję oraz indywidualizm
Data publikacji: 2019-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trend na lata – skuteczna i stylowa ochrona przed słońcemKategoria: Moda, LIFESTYLERosnące oczekiwania konsumentów względem branży modowej sprawiają, że wa
Data publikacji: 2014-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne inspiracje marki NipplexKategoria: Moda, LIFESTYLEGdy z dnia na dzień temperatura spada, a dni stają się coraz krótsze to znak, że zbliża się jesień
Data publikacji: 2019-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dekalog stylu – 5 zasad łączenia kolorów!Kategoria: Moda, LIFESTYLECzy zastanawiałaś się kiedyś nad elementami swojej garderoby? Czy ubrania pasują do but�
Materiały prasowe, 27.07.2018 r.Wszystkie kolory jesieni w Twojej szafieKolekcja OCHNIK jesień-zima 2018/2019Marka OCHNIK bardzo dobrze przygotowała się do kolejnego sezonu. Szeroka paleta okryć wierzchnich, bogata linia odzie�
Marynarskie paski w Simple CPW szafie każdej kobiety powinny się znaleźć ponadczasowe klasyki. Poza małą czarną czy białą koszulą nie może zabraknąć w niej także pasków! Wzór ten, spopularyzowany przez Coco Chanel w la
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, monochromatyczny, kultowy – Fieldforce Sport ChronoKategoria: Moda, LIFESTYLENowy model FieldForce Sport Chrono dostępny jest w tonacji monochromaty
Umiłowanie natury – moda w kolorach ziemiTrendy modowe zmieniają się jak w kalejdoskopie. Czasami odpowiadają na panującą sytuację, innym razem nadają wydarzeniom rytm. Jak zatem zbudować ponadczasową garderobę? Odpowied
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �