Data publikacji: 2018-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wróciłam, aby założyć rodzinę.Kategoria: Moda, LIFESTYLEJest utalentowaną modelką, zdobywczynią tytułu Miss Polonia w roku 2010 i miss internautów konkurs
Data publikacji: 2020-05-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEGrażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobiet, czyli
Data publikacji: 2019-07-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Letni street fashion, czyli lipcowa edycja akcji Silesia LookKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż w najbliższą sobotę (13 lipca) ekspert ds. wizerunku razem z fotografe
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja marki SETA na sezon jesień-zima 2016/2017Kategoria: Moda, LIFESTYLEWełniane sukienki i spódnice, świetnie skrojone płaszcze i kontrastowe koszule – t
Data publikacji: 2016-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czerwiec – miesiąc sztuki w akcji PCC 360*Kategoria: Moda, LIFESTYLESztuka to bez wątpienia wspólny mianownik uczestników czerwcowej edycji akcji PCC 360*.
Data publikacji: 2016-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEBlack Friday to coraz popularniejsze święto zakupów również w Polsce. I to nie byle jakich zakupów, bo bardz
Data publikacji: 2015-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak pielęgnować buty?Kategoria: Moda, LIFESTYLETo, czy nasze wymarzone buty będą długo pozostawały w doskonałym stanie, w dużym stopniu zależy od jakości m
Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjątkowa kreacja na bal karnawałowy? Tylko od Manufaktury Formy JonquilKategoria: Moda, LIFESTYLEWyjątkowa kreacja na bal karnawałowy? Tylko od Manufaktury Form
Go GREEN!Oszczędzasz wodę, segregujesz odpadki, a miasto przemierzasz na rowerze? Brawo! Tej wiosny swoje proekologiczne podejście do życia wyraź również w modzie. Oprócz eko-warsztatów i angażowania się w ochronę środowi
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że