Stylizacja

Piękna i kobieva

30.01.2014, Informacja prasowa Sylwetka marki: Basic by TOMAOTOMO Marka Tomaotomo stworzona przez Tomasza Olejniczaka to nowatorskie podejście do piękna i kobiecości. Projekty mają sprawić, że

30.01.2014, Informacja prasowa

Sylwetka marki:
Basic by TOMAOTOMO

Marka Tomaotomo stworzona przez Tomasza Olejniczaka to nowatorskie podejście do piękna
i kobiecości. Projekty mają sprawić, że każda kobieta, które ma je na sobie,
poczuje się nie tylko elegancko, lecz również zmysłowo. W najnowszej linii Basic by Tomaotomo, można znaleźć modele o klasycznych, prostych krojach z wyraźnym naciskiem na kolor. Granat, czerwień i czerń ? to barwy dominujące. Najwyższa jakość tkanin, ponadczasowe wzory
i dbałość o każdy detal ? to cechy charakterystyczne kolekcji. Ubrania marki Tomaotomo można znaleźć na platformie SHOWROOM.PL

Co było pierwszą rzeczą jaką zaprojektowałeś, skąd pomysł na własną markę?
Pierwszą rzeczą, jaka powstała w mojej pracowni była suknia z koronki francuskiej w delikatnym odcieniu beżu, nawiązująca do stylu lat 60. Gorset sukni jest lekko transparenty, natomiast dół składa się z kilku warstw jedwabiu. Do tego głęboki dekolt na plecach. Wyjątkowa suknia, niesamowita frajda i absolutny bestseller, aż do dziś. Mimo, że powstała kilka sezonów temu, ciągle cieszy się ogromną popularnością.

Skąd czerpiesz inspiracje do nowych projektów?
Zawsze inspirują mnie kobiety – silne i charyzmatyczne, ich zmysłowość, seksapil czy tajemnica
jaką skrywają. Wpływ na kolekcje wywierają też zdarzenia, wyjątkowe przeżycia. Nie bez znaczenia pozostają inne czynniki wspierające wyobrażenie kolekcji np. tkaniny – ich faktura czy zwiewność.

Co jest dla Ciebie najistotniejsze przy powstawaniu kolekcji?
Nie jestem w stanie wybrać jednego, decydującego czynnika. Uwagę przykładam do staranności całego procesu projektowania, począwszy od koncepcji, na wykonaniu każdego egzemplarza kończąc. Ważna jest dla mnie spójność, efekt płynności, łączenia form i krojów. Zależy mi na tym, by kobieta ubrana w moje projekty czuła się komfortowo, wyjątkowo i niepowtarzalnie zarazem.

Jak wyobrażasz sobie przyszłość swojej marki?
TOMAOTOMO jest nieustannie na etapie silnego rozwoju, obecnie jestem skupiony
na otwarciu butiku stacjonarnego w Warszawie, pod szyldem TOMAOTOMO by Tomasz Olejniczak. Wydarzeniem poprzedzającym, będzie pokaz nowej kolekcji na początku marca. Całą energię wkładam w przygotowania, to musi być coś niesamowitego, w stylu TOMAOTOMO.

A to już wiesz?  Mix i kolaż jest w modzie!

Z jakich materiałów szyte są Twoje ubrania?

Wszystkie ubrania posiadają metkę made in Poland. Osobiście doglądam, by każdy projekt opuszczał pracownię TOMAOTOMO w możliwie najwyższej jakości. Wybieram tkaniny, które są wygodne i szlachetne zarazem. Szukam też idealnego połączenia faktur w niekonwencjonalnym kanonie – stawiam na zderzenie kontrastów – skórę naturalną łączę ze zwiewnym jedwabiem.

Jak opisałbyś kobietę Tomaotomo?
To kobieta zadowolona z tego, w co jest ubrana, zmysłowa, pewna siebie, dokonująca świadomych wyborów. Przede wszystkim szczęśliwa.

Jak oceniasz polski przemysł modowy i jak widzisz jego przyszłość?
Cieszę się, że Polacy zaczęli sięgać po polskie projekty, doceniają modę i interesuje ich to,
w co są ubrani. Celowo wspominam o odbiorcach, gdyż to oni wpływają na rozwój przemysłu modowego. Wszyscy przyczyniamy się do tego, że polska szafa staje się modna!

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_1-001-2014-01-30 _ 14_27_26-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_2-011-2014-01-30 _ 14_27_12-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_3-014-2014-01-30 _ 14_27_13-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_4-015-2014-01-30 _ 14_27_14-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_5-016-2014-01-30 _ 14_27_14-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_6-017-2014-01-30 _ 14_27_15-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_7-019-2014-01-30 _ 14_27_16-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_8-020-2014-01-30 _ 14_27_16-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_9-021-2014-01-30 _ 14_27_17-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_10-002-2014-01-30 _ 14_27_11-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_11-003-2014-01-30 _ 14_27_11-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_13-004-2014-01-30 _ 14_27_11-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_14-005-2014-01-30 _ 14_27_11-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_15-006-2014-01-30 _ 14_27_12-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_16-007-2014-01-30 _ 14_27_12-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_17-008-2014-01-30 _ 14_27_12-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_18-009-2014-01-30 _ 14_27_12-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_19-010-2014-01-30 _ 14_27_12-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_20-012-2014-01-30 _ 14_27_13-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_21-013-2014-01-30 _ 14_27_13-75

nowy-rok-trendy-Basic by Tomaotomo (showroom.pl)_612-018-2014-01-30 _ 14_27_15-75

hastagi na stronie:

#piekna bozena

0 0 votes
Article Rating

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x